Artykuł sponsorowany

Kryteria wyboru biura rachunkowego

Kryteria wyboru biura rachunkowego

Korzystanie z usług biura rachunkowego to duże udogodnienie dla przedsiębiorców niezależnie od tego, jak duża jest ich firma. Od tego, z jakim biurem współpracujesz, zależy poniekąd powodzenie Twojego biznesu. Podczas wyboru konkretnej firmy, trzeba zwrócić uwagę na kilka czynników. O jakich kryteriach mowa? Czytaj dalej i dowiedz się.

Doświadczenie i kompetencje

Kluczowym kryterium wyboru biura rachunkowego jest także doświadczenie osób tam pracujących. Informacje o pracownikach znajdziesz najczęściej na ich stronie internetowej. Możesz sprawdzić, np. w czym się specjalizują, czy ile lat pracują w tym zawodzie. Jeśli nie znajdziesz takiej informacji, możesz zapytać o to w mailu czy przy rozmowie telefonicznej. Obecnie nie każda osoba pracująca w księgowości posiada licencję. Warto więc zweryfikować, czy pracownicy wybranej biura rachunkowego ją posiadają, a także czy mają doświadczenie w pracy na systemach księgowych.

Referencje

W tym przypadku warto zacząć od porozmawiania ze znajomymi, którzy prowadzą działalność. Być może polecą Ci dobre biuro rachunkowe. Jeśli masz już na oku potencjalną firmę, która świadczy usługi rachunkowe, sprawdź ich referencje. Warto sprawdzić ich stronę internetową oraz media społecznościowe w poszukiwaniu szczerych opinii. Możesz także popytać na grupach branżowych i poprosić o polecenie godnego zaufania biura rachunkowego.

Udogodnienia dla klientów

Przy wyborze biura rachunkowego warto zwrócić też uwagę na udogodnienia dla klientów. Często oferty tego typu firm nie różnią się znacząco, ale benefity, jakie zapewniają, potrafią pomóc podjąć decyzję. Jednym z takich udogodnień może być wirtualne biuro, które oferuje np. Business Support Service z Gdańska. Dzięki temu Twoja firma może zyskać adres do rejestracji firmy, wirtualny sekretariat, czy dostęp do Sali konferencyjnej.

Ubezpieczenie

Kiedy zaczynasz korzystać z biura rachunkowego, powierzasz mu swoje finanse. Dlatego przed rozpoczęciem współpracy sprawdź, czy dana firma ma ubezpieczenie. Biura rachunkowego na prośbę zainteresowanego, mają obowiązek przedstawić potwierdzenie zawarcia polisy ubezpieczeniowej. Dzięki temu masz pewność, że Twoje finanse są bezpieczne, a firma jest godna zaufania. To także zabezpieczenie w razie ewentualnych błędów księgowych.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.